Zo kun je het ouderlijk toezicht voor de Nintendo Switch instellen of aanpassen
Instructies voor het beheren van ouderlijk toezicht op het Nintendo Switch-systeem of via de app 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch' voor smartapparaten.
Beperk software per leeftijd op basis van de leeftijdscategorie van elke game. Kies BEPERKTE SOFTWARE en kies de leeftijd waarvoor je software wilt beperken. Daarnaast kunnen video's die gemaakt zijn met beperkte software niet bekeken worden in het album.