Wat voor lidmaatschap heb je momenteel?
Kies of je de automatische verlenging wilt activeren.
7. Als je ervoor hebt gekozen om de automatische verlenging te activeren, bekijk dan de informatie op het scherm over de automatische verlenging en kies de betalingsmethode die je wilt gebruiken voor de automatische verlenging.
9. Kies AKKOORD als hierom wordt gevraagd, en volg de instructies op het scherm om de aankoop te voltooien.