Aanvullende informatie: De instellingen voor automatische verlenging worden automatisch aangepast aan het meest recente lidmaatschap dat je hebt gekocht.
Selecteer de account die je wilt gebruiken.
3. Selecteer je profielpictogram rechtsboven in het scherm om je accountinformatie te openen.
Selecteer WIJZIGEN in de sectie 'Betalingsmethode voor automatische verlenging en de betaling van voorbestellingen'. Selecteer CREDITCARD, PAYPAL of ALLEEN TEGOED en volg de instructies op het scherm om je betalingsmethode bij te werken.