Een Nintendo-account verwijderen
Klik op ''Akkoord en doorgaan'' als je de informatie hebt gelezen.
7. Je wordt mogelijk gevraagd om je identiteit te bevestigen door je wachtwoord opnieuw in te voeren, opnieuw te authenticeren met een toegangssleutel en/of door je e-mailadres te verifiëren.