Wat voor SD-kaart gebruik je in het bronsysteem?
Let op: het Nintendo 3DS-systeem waar de gegevens op staan die je over wilt dragen, noemen we het bronsysteem. Het New Nintendo 3DS-systeem waarnaar je de gegevens overdraagt, noemen we het doelsysteem.