Hoe wil je je downloadsoftware overdragen tijdens het proces?
Let op: het Nintendo 3DS-systeem waar de gegevens op staan die je over wilt dragen, noemen we het bronsysteem. De New Nintendo 3DS/New Nintendo 3DS XL/New Nintendo 2DS XL waarnaar je de gegevens overdraagt, noemen we het doelsysteem.