Gegevensoverdracht stap voor stap uitgelegd
Je kunt software of gegevens overdragen van de Nintendo 3DS/Nintendo 3DS XL/Nintendo 2DS naar de New Nintendo 3DS/New Nintendo 3DS XL/New Nintendo 2DS XL. Er zijn verschillende manieren om een gegevensoverdracht uit te voeren, afhankelijk van het gebruik van je systeem en of je toegang tot een pc hebt. Op deze pagina kun je lezen welke overdrachtsmethode je het beste kunt gebruiken voor jouw hardware.
Let op: koppel je Nintendo Network ID (NNID) niet op je New Nintendo 3DS vóór de gegevensoverdracht. Je NNID wordt automatisch overgedragen met de rest van je gegevens. Als je je NNID daarvoor al op het doelsysteem koppelt, dan kun je niet langer een gegevensoverdracht uitvoeren.
Klik nadat je alle voorbereidingen hebt getroffen op de knop hieronder om te kijken welke overdrachtsmethode je het beste kunt gebruiken.