My Nintendo-overzicht en veelgestelde vragen
My Nintendo is een Nintendo-accountdienst die je Nintendo-ervaringen via meerdere kanalen verbindt, van spelsystemen tot pc's en smartapparaten.
Ontvang punten door verschillende missies te voltooien. Deze punten kun je inwisselen voor verschillende My Nintendo-beloningen.
Dat was het! Nadat je bent ingelogd, kun je je My Nintendo-puntengeschiedenis overzien, de nieuwste My Nintendo-beloningen bekijken en zien welke actieve missies je kunt voltooien om My Nintendo-punten te verzamelen.
My Nintendo-punten kunnen via de My Nintendo-website worden ingewisseld voor verschillende Nintendo-beloningen.
Platina My Nintendo-punten kunnen ook worden gebruikt om exclusieve fysieke beloningen te kopen in de My Nintendo Store, of om speciale profielafbeeldingen te maken voor gebruik op je Nintendo Switch-systeem.
My Nintendo-punten zijn er in twee soorten: platina punten en gouden punten. Elke soort ontvang je op een andere manier en kun je inwisselen voor verschillende soorten beloningen.