Probeer Nintendo Music vandaag!
Met Nintendo Music kun je met je smartapparaat waar je maar wilt naar allerlei Nintendo-soundtracks luisteren, inclusief muziek van series als Super Mario, The Legend of Zelda, en nog veel meer. Ontdek individuele nummers, luister naar volledige gamesoundtracks, of stel zelf playlists samen van muziek die je altijd bij je wilt dragen!
Ontdek de beschikbare nummers zoals jij dat wilt. Zoek naar specifieke namen van nummers, blader door nummers van een bepaalde serie, of vind muziek die te maken heeft met je favoriete Nintendo-personage. Zodra je hebt gevonden wat je zoekt, kun je de muziek streamen op je smartapparaat, of downloaden en er offline naar luisteren.
Nintendo Music kan zelfs muziek suggereren en afstemmen op basis van je speelactiviteit op de Nintendo Switch. Als je een nieuwe game speelt waarvan de soundtrack beschikbaar is in de collectie, krijg je daar bericht van via Nintendo Music. Je krijgt ook berichten** als er nieuwe soundtracks beschikbaar zijn.
Blader door de beschikbare soundtracks en stel zelf playlists samen die bij jou passen. Je kunt ook naar playlists luisteren die Nintendo heeft samengesteld voor als je wilt ontspannen, iets energieks wilt horen of voor andere stemmingen!