Nintendo Switch-games die in 2025 uitkomen
Er is een nieuw jaar aangebroken waarin weer een grote lading nieuwe Nintendo Switch-games uitkomen! Er zijn nieuwe avonturen om aan te beginnen, nieuwe werelden te ontdekken, nieuwe personages te ontmoeten en nieuwe uitdagingen te overwinnen. Lees verder voor een kleine selectie van games die in 2025 naar de Nintendo Switch komen.
Spring op vijanden, knal uit tonkanonnen en rijd in mijnwagens in het visueel verbeterde platformavontuur Donkey Kong Country Returns HD. Er zijn 80 levels waarin je rond kunt slingeren, bananen kunt verzamelen en platformplezier kunt beleven, solo of in de lokale coöpstand.
Ervaar een 2D actie-RPG vol ontdekkingen en versterk je band met je metgezellen tijdens een hoopvolle reis door een wereld van rouw en verdriet in ENDER MAGNOLIA: Bloom in the Mist, de opvolger van ENDER LILIES: Quietus of the Knights.
Er worden nieuwe Daredevils gezocht! De visueel spectaculaire 2,5D vechtgame Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition is er bijna. Vecht het uit met 28 speelbare personages in vurige lokale of online gevechten en speel de diepgaande verhaalstand om het slot van Sol Badguys reis te beleven.
Verken een mysterieus eiland met Hello Kitty, Kuromi, Cinnamoroll en andere Sanrio-personages terwijl ze een verlaten pretpark weer in volle glorie herstellen in Hello Kitty Island Adventure!
Graaf de geheimen van Lara Crofts verleden op in Tomb Raider IV-VI Remastered. Reis de wereld over en bezoek beroemde steden, waaronder Caïro, Rome en Parijs, in drie van Lara’s meest duistere avonturen.
Vind de sleutel tot overleving in Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition. Deze grafisch verbeterde versie van de epische sciencefiction-RPG bevat extra content, inclusief gloednieuwe verhaalelementen!
Vestig je in de Gouw en omarm je innerlijke Hobbit in deze levenssimulatie die zich afspeelt in de wereld Midden-aarde van J.R.R. Tolkien. Schuif samen aan voor een zelfgekookt diner, sluit de dag af in herberg De Groene Draak en richt je eigen Hobbit-hol in.
Bouw een fantastisch leven op op een vervallen eiland en ga op een groots avontuur naar het verleden! Maak vrienden, steek de handen uit de mouwen en bouw je eigen dorp in FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time.
Gebruik de krachten van de natuur als een Earth Dancer en ervaar een gedurfde nieuwe richting voor de Rune Factory-serie.
Er staat je een nieuw avontuur te wachten in Pokémon Legends: Z-A. In Lumiose City, waar wordt gewerkt aan een stedelijk herontwikkelingsplan om een stad te creëren waar mensen en Pokémon samen kunnen wonen.
De beroemde ruimtepremiejager Samus Aran begint aan een nieuwe missie in Metroid Prime 4: Beyond.