Kom in beweging met Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer
Is een van je goede voornemens om meer te bewegen? Begin dan je fitnessreis vandaag met Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer voor de Nintendo Switch! Of je nu op zoek bent naar een flinke uitdaging of net begint, je vindt in 2025 hoe dan ook trainingen die bij jouw levensstijl passen.
Consistentie is de sleutel om jouw doel te bereiken! Met de persoonlijke dagelijkse trainingen van Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer heb je een mooie gelegenheid om bezig te blijven. Je instructeur zal de intensiteit en lengte van je trainingen aanpassen op basis van hoe goed je hebt geslapen en hoe je presteert.
Weinig tijd? Je kunt vanaf het titelscherm direct in een Quick Workout duiken om aan je doelen te werken!
Als je je flexibiliteit en bewegelijkheid wilt verbeteren, dan kan dat met rekoefeningen! Je kunt 'Light Stretching' kiezen voor een korte, lichte activiteit, 'Thorough' om je spieren flink te spannen, of 'Dynamic' voor grote ritmische bewegingen.
Laat je slagen gelden met Mitt Drills! In deze stand sla je op allerlei manieren tegen de handschoenen van je instructeur, met directe stompen, uppercuts, hoeken en meer! Sluit je sessie af met zoveel slagen als je kunt.
Om actief te zijn hoef je niet altijd op je benen te staan. Sit Fit Boxing is een minder intensieve stand waarbij je je hart nog steeds sneller kunt laten slaan, zonder dat je hoeft op te staan.
Wat is nou een betere motivatie dan je trainingen samen doen? Dat is precies wat je kunt doen met de nieuwe locale stand voor twee spelers! Jullie kunnen je samen in het zweet werken terwijl ieder van jullie één Joy-Con of ieder een paar Joy-Con-controllers gebruikt.
Voor meer informatie over de beschikbare trainingen en om een gratis demo te downloaden, kun je terecht op de gamepagina van Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer.