Kijk op donderdag 20 februari om 15:00 uur naar de gelivestreamde Animal Crossing: New Horizons Direct van ongeveer 25 minuten, waarin uitgebreid wordt ingegaan op het Eilandleven-pakket van Nook Inc.
Ga naar de Nintendo Direct-website, het YouTube-kanaal van Nintendo Nederland of de Facebook-pagina van Animal Crossing Nederland om de presentatie te bekijken.
Je kunt de presentatie ook op deze pagina bekijken. Klik op de afspeelknop hierboven zodra de video begint!