Mijn naam is Alexandre Delattre. Ik ben algemeen directeur en chef technologie bij NERD, en ook één van de twee oprichters. Ik beheer het bedrijf en geef leiding aan onderzoek en ontwikkeling van het team.
Mijn naam is Jérôme Larrieu. Ik ben chef wetenschap en ook één van de twee oprichters van het bedrijf. Ik doe onderzoek en ben gespecialiseerd in low-level optimalisaties2 en het ontdekken van nieuwe technologieën. Ik ben één van de hoofdontwikkelaars van NERD-technologieën.2. Low-level optimalisatie: De snelheid van software verbeteren door het gebruik van programmeertalen die dicht liggen bij het hardwareniveau – wat als laagste level wordt beschouwd.
Meestal werk ik samen met Alex om de strategie te bepalen voor de afdeling onderzoek en ontwikkeling binnen het bedrijf. Ik ben niet altijd in Parijs om met het hele team samen te werken, ik verricht onderzoek naar specifieke en geheime projecten voor het bedrijf. Daarom hebben we een titel bedacht die nogal vreemd is, of eigenlijk heel specifiek.
Jérôme is altijd mijn mentor geweest, inderdaad. Hij heeft me de videospelindustrie binnengehaald, me van alles geleerd over onderzoek en veel technologische kennis met me gedeeld. Maar toen Nintendo Mobiclip kocht, wilde hij graag dat ik manager van het bedrijf zou worden vanwege mijn communicatieve vaardigheden. Dus hoewel hij mijn mentor is, ben ik zijn manager geworden.