Je Nintendo 3DS-systeem zit vol verrassingen, en veel van deze verrassingen ontdek je via SpotPass. Zorg dat je Nintendo 3DS draadloos met het internet verbonden is en kijk wat er gebeurt!
Met SpotPass kan je Nintendo 3DS hotspots of Access Points detecteren en ter plekke allerlei gegevens verkrijgen. Laat je verrassen met gratis software*, berichten en speciale content. Als het berichtlampje blauw oplicht, dan heb je nieuwe gegevens ontvangen!