Je kunt al je favoriete games op grotere schermen spelen, compleet met dezelfde 3D-mogelijkheden en alle andere functies van de Nintendo 3DS.
De Nintendo 3DS XL heeft een langere batterijduur, waardoor je onderweg nog langer kunt gamen.
Beleef 3D-avonturen in de beroemde gameseries van Nintendo die je nergens anders vindt, zoals Zelda, Mario, Animal Crossing en Kirby! Met een geweldig aanbod aan games dat elke maand groeit, valt er voor iedereen heel wat te genieten op de Nintendo 3DS XL.
Je kunt de Nintendo 3DS XL gebruiken om Nintendo DS-games te spelen, dus kun je een enorm aantal eerder verschenen games opnieuw spelen of ontdekken!