Nintendo 3DS XL-systeem x 1
Let op: de voeding wordt niet meegeleverd. Je kunt de voeding van het Nintendo 2DS-, Nintendo 3DS-, Nintendo DSi XL- of Nintendo DSi-systeem met de Nintendo 3DS XL gebruiken, of je kunt de voeding apart aanschaffen.