Op 23 juni 2017 wordt de laatste set nieuwe badges toegevoegd aan Nintendo Badge Arcade. Vanaf 30 juni worden de grijpmachines regelmatig voorzien van badges die eerder zijn uitgebracht. Ook krijg je iedere dag twee gratis speelbeurten. Bedankt voor het spelen!
In een levendige speelhal, die beheerd wordt door een praatgraag konijn, kun je een kans wagen op verschillende grijpmachines om badges in alle soorten en maten te verzamelen. Deze badges zijn gebaseerd op je favoriete games en series, en je kunt ze gebruiken om het HOME-menu van je Nintendo 3DS te versieren.