Aanbevolen voor 7 jaar en ouder. Deze film is alleen beschikbaar met Engelse audio.
80 jaar nadat Raimon Jr. High de Football Frontier heeft gewonnen, is voetbal populairder dan ooit. Marks volhardende instelling en de zorg voor zijn medespelers, die bijdroegen aan hun overwinning, hebben ervoor gezorgd dat veel mensen van voetbal zijn gaan houden. Maar er zijn mensen die niet blij zijn met deze situatie. Een groep onder leiding van Seymour Hillman is ervan overtuigd dat voetbal de geest van kinderen verzwakt. Ze denken dat Mark Evans, aanvoerder van Raimon Jr. High, hier de oorzaak van is. De groep van Hillman heeft dus een supersterke team samengesteld met speciaal getrainde soldaten, dat Team Ogre wordt genoemd. Ze hebben het team 80 jaar terug in de tijd gestuurd naar de Football Frontier om te voorkomen dat Raimon Jr. High kampioen wordt en zo de geschiedenis te herschrijven.