Geronimo Stilton is een spannende animatieserie vol avontuur, die gebaseerd is op de gelijknamige boekenreeks.
In de serie gaat de beroemde muis Geronimo Stilton, eigenaar van een media-imperium, geleerde en buitengewone kluns, op avontuur met zijn dappere neefje Benjamin Stilton.