2. Je kunt ook demo's vinden door een QR Code te scannen. Deze vind je op de overeenkomstige spelpagina's op deze site.
Om een QR Code te scannen ga je naar het HOME-menu op je Nintendo 3DS-systeem. Druk op de L- en R-knop om de cameratoepassing te starten en raak het QR Code-pictogram aan op het onderste scherm. Als je dan je camera op de QR Code richt, zal er een link naar de productpagina verschijnen. Daar kun je de demo downloaden!