Je hebt net je spiksplinternieuwe Nintendo 3DS-systeem uitgepakt, maar nog geen games gekocht. Dat is gelukkig geen probleem, want je handheld-systeem staat meteen al vol leuke content waar je direct van kunt genieten!
Ontdek de geweldige mogelijkheden van je Nintendo 3DS-systeem met de vooraf geïnstalleerde software. Maak een Mii-personage in Mii-maker, en ga vervolgens naar het Mii-park om puzzelstukjes te verzamelen of een spannend avontuur te beginnen. Of probeer de AR-games om een wonderlijke spelwereld op je keukentafel te zien verschijnen. Gebruik de camera's en bewegingsbesturing van de Nintendo 3DS om je vrienden onder vuur te nemen in Gezichtenjacht, en vergeet niet om 3D*-foto's en 3D-video's te maken met Nintendo 3DS Camera!