Het is het feest waar je Mii-personage voor is gemaakt!
Welkom op de officiële site voor Wii Party, een spel in de traditie van populaire titels als Wii Sports Resort en Wii Fit Plus, in die zin dat iedereen kan delen in de fun, onafhankelijk van leeftijd of ervaring met videospellen!
Wii Party is een compleet nieuwe verzameling partygames. Ideaal om 's avonds met vrienden of familie te spelen, of gewoon wanneer je er zin in hebt. Je bestuurt de Mii-versie van jezelf en zult andere Mii-personages tegenkomen op de meest onverwachte momenten!
Geniet van meer dan 80 minigames, in 13 verschillende spelstanden, verdeeld over drie hoofdcategorieën. Deze zullen we hier laten zien.
De veelzijdige Wii-afstandsbediening komt helemaal tot zijn recht. Hij maakt dierengeluiden die je moet herkennen, of verandert in een tijdbom die je zo snel mogelijk moet doorgeven aan je buurman. De actie wordt van de televisie naar de woonkamer verplaatst, terwijl je op allerlei nieuwe manieren met de Wii speelt.
De Wii-afstandsbedieningen maken dierengeluiden. Welke maakt het geluid van het dier dat je in beeld ziet?
De Wii-afstandsbediening wordt een tikkende tijdbom! Geef hem door, maar zorg dat je er niet mee schudt.
Verstop de Wii-afstandsbediening in de woonkamer en laat de andere spelers ernaar zoeken, met behulp van de geluiden die de Wii-afstandsbediening maakt!
Vier spelers, waarvan sommige door de computer kunnen worden bestuurd, strijden om de overwinning in allerlei partygames. De spellen zijn gemakkelijk te leren dus het feest kan meteen beginnen.
Vier spelers gooien om beurten met de dobbelsteen en bewegen over het bord naar de finish. Verdien bonusdobbelstenen door goed te presteren in de minigames die je onderweg tegenkomt.
Reis de wereld rond en bezoek allerlei exotische locaties. Pak een kaart en ga op weg! Je wint door de meeste bestemmingen te bezoeken en zoveel mogelijk kiekjes te maken!
Vorm twee sets van drie Mii-personages met dezelfde kleur. Je doet dit door de Mii-personages in het midden te wisselen met die in jouw gebied. Gebruik de speciale Mii-vaardigheden in je voordeel!