Een nieuw Mario-avontuur voor Wii
New Super Mario Bros. Wii combineert klassieke platformactie met de kracht van Wii: een gloednieuwe spelervaring! Het spel biedt een splinternieuw avontuur waar je in je eentje of met vrienden en familie van kunt genieten.
Bestuur Mario door avontuurlijke werelden, terwijl je prinses Peach probeert te redden – alleen of met een beetje hulp van je vrienden. In New Super Mario Bros. Wii kunnen vier spelers tegelijk aan de actie deelnemen. Speel als team of probeer op voorsprong te komen door als eerste een lift van Yoshi te krijgen. Hoe je ook speelt, er staan je chaotische taferelen te wachten. Zorg dat je de waardevolle Power-ups te pakken krijgt en probeer in leven te blijven!
Lang nadat het eerste New Super Mario Bros. de toon zette voor platformspellen, keert New Super Mario Bros. Wii terug naar de oorsprong van het spel. Spelers kunnen kleurrijke en uitdagende werelden verkennen. Neem het op tegen Bowser en zijn handlangers, terwijl je de waardevolle Power-ups te pakken probeert te krijgen. En door op Yoshi's rug mee te liften, kun je in bekende gebieden opzoek gaan naar de vele geheimen van dit spel.
Aan uitdagingen geen gebrek in New Super Mario Bros. Wii. De verschillende spelstanden zorgen ervoor dat er altijd weer een nieuwe uitdaging ligt te wachten. Probeer prinses Peach te redden in de Story Mode, kies zelf het level dat je wilt spelen in de Free Mode of geniet van een ouderwetse Mario-wedstrijd in Coin Battle. Waar je ook voor kiest, je kunt het spel altijd met z'n vieren spelen!