Donkey Kong Country Returns verschijnt exclusief voor het Wii-systeem en wordt in Europa uitgebracht op 3 december. Spelers kunnen genieten van de side-scrolling platformactie waar de serie bekend om staat. Het spel is uitgerust met nieuwe levels en spectaculaire graphics, terwijl de gameplay nieuwe diepte krijgt door optimaal gebruik van beeldschone 3D-omgevingen. Zowel oude fans als nieuwe spelers zullen direct worden gegrepen door de swingende actie!
Spring, race en rol je een weg over Donkey Kong Island op een missie om de geliefde bananenvoorraad van Donkey Kong terug te winnen uit de grijpgrage klauwen van de vervelende Tiki Tak-stam. Spring op vijanden, verzamel trossen aan bananen en berijd raketten, neushoorns en nog veel meer in klassieke 2D-platformactie vol spectaculaire scènes en venijnige valstrikken. Zodra Diddy op DK's schouders plaatsneemt, kun je bovendien de jetpack van de kleine aap gebruiken om over grote afgronden te zweven en zo proberen alle geheimen in de levels te ontdekken.
Speel het complete spel als het daverende duo DK en Diddy door je krachten te bundelen met een vriend die naast je op de bank zit. Bestook vijanden met Diddy's pindapistool en zweef met zijn jetpack of boor tegenstanders de grond in met Donkey Kongs stampsprong en rolacties!
Houd dus je ogen open voor verzamelbare voorwerpen tijdens je tocht door de jungle, over stranden en verder. Pak de letters die de naam "KONG" vormen en verzamel puzzelstukjes om extra content, zoals de superuitdagende Trophy-levels te ontgrendelen. Speel deze allemaal uit en je krijgt een nieuwe verrassing als beloning!
Donkey Kong Country Returns 3D is nu verkrijgbaar voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Naast al de actie en het spektakel van het oorspronkelijke Wii-avontuur, vind je in deze versie ook verbeterde 3D-graphics en nieuwe content!