In dit virtuele familiepark kun je veel meer dan een enkel dagje vol plezier doorbrengen en genieten van alles dat met Nintendo te maken heeft! Stap, alleen of met anderen, afhankelijk van het spel in 12 levendige attracties die allemaal geïnspireerd zijn door een populaire Nintendo-serie. * Het is aantrekkelijk, leuk en uniek... het is Nintendo Land!
Nintendo Land maakt ten volle gebruik van de mogelijkheden van het Wii U-systeem om elke speler een unieke ervaring te geven. Tot vier spelers die Wii-afstandsbediening Plus-controllers gebruiken kunnen op de televisie spelen. Degene die de GamePad vasthoudt, kan het geïntegreerde scherm gebruiken voor nieuwe perspectieven en het ontvangen van informatie die de andere spelers niet hebben. Je ervaring is elke keer anders, afhankelijk van of je de GamePad of een Wii-afstandsbediening Plus gebruikt of dat je gewoon kijkt en anderen advies geeft.
Elk van de 12 attracties in Nintendo Land is een afzonderlijk spel, met meerdere levels en spelstanden voor urenlang plezier. Hier een voorbeeld van wat je kunt verwachten. Geniet ervan!
Bewaak jij de snoepjes in de boomgaard of wil je ze voor jezelf houden? Als je de voorraad veilig wilt houden, gebruik je de GamePad om twee wachters te besturen! Tot vier spelers kunnen met Wii-afstandsbediening Plus-controllers de rol spelen van op zoetigheid beluste dieren en samenwerken om de bewakers te slim en te snel af te zijn. Het spel eindigt zodra de dieren 50 snoepjes hebben verzameld of de bewakers drie keer een dier weten te vangen. Een goede jacht!
Stuur je wankele karretje over een gevaarlijke hindernisbaan en zorg dat je uit de problemen blijft in dit spel voor één speler. Gebruik de bewegingsbesturingsmogelijkheden van de Wii U GamePad en kantel om het einde te bereiken. De baan zal je doen denken aan het originele Donkey Kong-speelhalspel . Zelfs als je niet speelt kun je advies geven of zien wat je straks vooral niet moet doen, terwijl je op je beurt wacht.
Schiet je liever pijlen af of ben je een echte zwaardvechter? Als je voor boogschieten kiest, dan kun je de GamePad gebruiken om te richten en te schieten door het geïntegreerde scherm te gebruiken als doelzoeker. Tot drie spelers kunnen zich bij je aansluiten en hun Wii-afstandsbedieningen Plus hanteren als een zwaard! Werk samen en verweer je tegen de vijanden, terwijl je een weg baant door negen avonturen - met meer om vrij te spelen - die zich afspelen in stoffen versies van omgevingen uit de The Legend of Zelda-serie. Als je alleen speelt, kun je zien hoe snel je een avontuur uit kunt spelen in de Time Attack-stand.
Laat anderen schrikken of laat je aan het schrikken maken! Kies of je een gluiperige geest wilt zijn die zijn onzichtbaarheid gebruikt om Mii-personages te vangen, of dat je liever als Mii-personage speelt en je zaklamp gebruikt om het spook zichtbaar te maken! De speler met de GamePad is een geest die verborgen moet blijven en de andere spelers één voor één moet pakken, terwijl tot vier Mii-personages proberen hem in hun lichtstralen te vangen. Het team moet samenwerken en proberen bewusteloze leden weer bij bewustzijn te brengen, voor het spook ze allemaal te pakken heeft! De geest wint als alle spelers flauwgevallen zijn, maar als de Mii-personages lang genoeg hun zaklampen op de geest kunnen richten om diens hit points tot nul te reduceren, winnen ze!
Klaar, richt… VEEG! In dit spel voor één speler moet je je teweer stellen tegen een groeiend leger van ninja-aanvallers en ze verslaan met ninja-sterren! Beweeg de Wii U GamePad om te richten en veeg over het scherm om de ninja-sterren één voor één te lanceren. Opeenvolgende rake worpen leveren je meer punten op, dus zorg dat je goed richt!
Let op: alle content, media en artwork zijn gebaseerd op Nintendo Land zoals gepresenteerd op de Electronic Entertainment Expo in juni 2012. Kom snel terug voor de complete site!