Ga achter het stuur zitten van een uitgebreide vloot voertuigen die de zwaartekracht trotseren, en neem deel aan bliksemsnelle racecompetities met 60 frames per seconde. Probeer een legendarische status te verwerven door alle drie de competities in FAST Racing NEO te winnen. Elke competitie is moeilijker dan de vorige... en sneller!
Gebruik de bewegingsbesturing of de knoppen om haarspeldbochten te nemen, tussen hindernissen door te slalommen en andere halsbrekende stunts uit te voeren. Je kunt de kleur van je schip veranderen. Als de kleur van je schip overeenkomt met de kleur van speciale boostpanelen op de weg, dan krijg je tijdelijk extra snelheid. Je kunt zelfs zonder tv racen op het scherm van de Wii U GamePad.
Racers die op zoek zijn naar een extra uitdaging, kunnen hun hart ophalen in de verschillende multiplayerstanden in FAST Racing NEO: neem het online op tegen maximaal zeven spelers*, race tegen drie vrienden in de lokale multiplayerstand** met een split-screen, en verover een plaats in de online ranglijsten.
Denk jij dat je deze weergaloze snelheden aankunt? Je komt er vanzelf achter in FAST Racing NEO, een arcade-racegame voor de Wii U die je bloed sneller doet stromen.
Kom meer te weten over Nintendo Selects op de Wii U, de verschillende Nintendo 3DS-systemen en de Wii.