The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
Je kunt een geüpgradede versie van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom spelen op de Nintendo Switch 2 met verbeterde beelden en verbeterde systeemprestaties.
Er staat je een episch avontuur op het land van en in de lucht boven Hyrule te wachten in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom voor de Nintendo Switch.
Je kiest je eigen pad door de prachtige landschappen van Hyrule en de mysterieuze eilanden hoog daarboven.
Er zijn in de lucht boven Hyrule plotseling allerlei zwevende eilanden verschenen. Link moet zijn nieuwe vaardigheden gebruiken om deze eilanden te verkennen en de geheimen te ontdekken die er verborgen liggen.
Niet enkel de lucht in Hyrule is niet zoals voorheen. Bekende locaties zijn ook drastisch veranderd, met nieuwe dorpen, grotten en mysterieuze schachten overal in de wereld, die je allemaal kunt verkennen!
Door De Ontwrichting in Hyrule zijn er overal enorme schachten ontstaan die naar het nederrijk leiden. Dit uitgestrekte gebied ligt diep onder het oppervlak en gaat gehuld in mysterie.
Zie hier enkele manieren waarop Link op creatieve, en soms op verrassende, wijze gebruik kan maken van zijn nieuwe vaardigheden.
Door een van de hierboven getoonde amiibo of een amiibo uit de The Legend of Zelda-serie te scannen kun je wapens, materialen en een speciale stof voor Links zweefzeil krijgen.
Ontdek wat er allemaal in The Legend of Zelda: Breath of the Wild is gebeurd voordat je op avontuur gaat in The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.