Bouw wanneer je maar wilt en speel met iedereen
Steek de handen uit de mouwen en bouw de Super Mario-levels waar je altijd al van hebt gedroomd in Super Mario Maker 2, exclusief voor de Nintendo Switch! Maak gebruik van talloze nieuwe tools, onderdelen en functies, laat je fantasie de vrije loop en deel je unieke pronkstukken.
Je eigen Super Mario-levels bouwen is een koud kunstje en deze keer kun je de handen ineenslaan met een andere speler op één scherm. Selecteer allerlei iconische objecten en vijanden, plaats ze waar je maar wilt en kies uit vele verschillende thema's en stijlen. Je kunt je levels nu ook van een Super Mario 3D World-sausje voorzien!
Je kunt zelfs bekende elementen combineren om dingen te maken die nog nooit eerder in een Super Mario-game zijn gezien!
In de nieuwe verhaalstand moet je het kasteel van prinses Peach weer helpen op te bouwen. Nintendo heeft al meer dan 100 levels voor je klaargezet, dus aan inspiratiebronnen en tips voor je volgende bouwwerk geen gebrek!
Wil je pronken tegenover je vrienden? In de lokale draadloze multiplayerstand kunnen tot wel vier spelers tegelijk levels proberen uit te spelen op hun eigen Nintendo Switch. Maak een virtuele kamer aan, speel als Mario, Luigi, Toad en Toadette en laat de pret maar beginnen!