Verwacht het onverwachte!
Ga met Mario en zijn vrienden op een nieuw zijwaartsscrollend 2D-avontuur vol wonderen! Er staan je overal verrassingen te wachten in Super Mario Bros. Wonder op de Nintendo Switch.
Prins Florian heeft Mario en zijn vrienden uitgenodigd om hem te komen bezoeken, maar een ongenode gast zorgt voor de nodige opschudding! Terwijl zijn leger het feestje verpest, steelt Bowser een wonderbloem, waardoor hij versmelt met het kasteel van prins Florian en verandert in een zwevend fort!
Omdat de kracht van de wonderbloem zich razendsnel over het koninkrijk verspreidt, gebeuren er allerlei vreemde en wonderbaarlijke dingen. Het is nu aan de helden uit het Paddenstoelenrijk om Kasteel-Bowser te stoppen!
Elk level heeft een eigen wonderbloem. Als je er eentje aanraakt, kan werkelijk alles gebeuren. Buizen kunnen gaan bewegen, het terrein kan kantelen, je kunt rondstuiterende Hoppo's tegenkomen of worden overrompeld door een op hol geslagen kudde Bulrushes, je kunt in een vrije val raken of door de ruimte zweven. Kortom, je weet nooit wat je te wachten staat. Misschien transformeer je zelfs in iets compleet nieuws!
Wonderbloemen zijn vaak verstopt in levels, dus houd je ogen open voor iets wat er verdacht of eigenaardig uitziet!
Kies je favoriet en duik in het avontuur. Met 12 verschillende personages om uit te kiezen is dit de grootste line‑up in een Super Mario‑game tot nu toe!
Het avontuur in de wereld van Super Mario Bros. Wonder is nog leuker als je het deelt met anderen! Speel lokaal of online samen en red het Bloemenrijk als team, of verrijk het avontuur als je alleen speelt door online verbinding te maken.
Beleef wonderlijk plezier met tot wel drie vrienden op hetzelfde spelsysteem! Speel samen en red elkaars ghosts in geval van nood, of rijd mee op de rug van een Yoshi‑speler!
Creëer online een kamer voor maximaal 12 spelers en nodig je vrienden uit om het plezier te delen! Speel levels en verzamel wonderzaadjes, of verander haast elk level in een raceparcours en kijk wie het doel als eerste weet te halen.