Uitbreidingspas van Pokémon Sword
Maak je klaar voor een spannende reis door Galar, een enorme regio met diverse omgevingen. Van het rustieke platteland en moderne steden tot een donker bos en met sneeuw bedekte bergen: er valt genoeg te ontdekken. De mensen en Pokémon in Galar werken nauw samen om de industrieën in de regio op te bouwen.
Kies een partner-Pokémon, vang, train en ruil Pokémon om een team samen te stellen en ga de Gym Challenge aan om uiteindelijk kampioen van Galar te worden!
Op je reis door Galar kom je allerlei mensen en Pokémon tegen. Ontdek nieuwe en bekende Pokémon en alles wat daar tussenin zit en verken een levendige wereld vol geheimen. En wat dacht je ervan om de blits te maken met een nieuwe outfit en trendy kapsel?
Galar barst van de nieuwe functies en mogelijkheden, zoals grotere en sterkere Pokémon dankzij de fenomenen Dynamax en Gigantamax, een enorme Wild Area om te ontdekken, Max Raid Battles met andere spelers en meer. Je kunt zelfs met je Pokémon spelen en koken in het Pokémon Camp!