Luigi's Mansion 3
Ga samen met angsthaas Luigi op een geestige missie om Mario en zijn vrienden te redden in Luigi's Mansion 3 voor de Nintendo Switch!
Een uitnodiging voor een verblijf in een luxe hotel met Mario en co., zo'n aanbod kan Luigi toch niet laten liggen? Zijn droom verandert echter al snel in een ware nachtmerrie wanneer spoken de boel op stelten zetten, en Mario en zijn vrienden in schilderijen worden opgesloten door koninklijke spookheid King Boo.
Luigi moet zijn angst opnieuw opzij zetten om de snode plannen van King Boo te dwarsbomen en zijn vrienden te redden. Gelukkig kan hij wederom rekenen op de hulp van zijn goeie ouwe vriend professor K. Wibus, die weer de nodige noviteiten heeft klaarliggen.
Je zult versteld staan van wat er allemaal in dit hotel te doen is! Zo is er bijvoorbeeld een restaurant in piratenstijl, een middeleeuws kasteel en zelfs… een piramide! Elke etage van het hotel heeft zijn eigen unieke thema.
In zo'n enorm hotel raak je gemakkelijk verdwaald. Gebruik de Virtual Boo om je te oriënteren of tips te krijgen van zijn maker, professor K. Wibus.
Hij mag dan wel een bangerik zijn, maar Luigi is niet vies van een beetje spokenjagen... en de griezelige gasten in het hotel zitten er al veel langer dan gewenst!
Gebruik de fantoomflitser om de vervelende fantomen te laten schrikken en vang ze met je opgevoerde stofzuiger: de Spookzuiger G-00.
Deze spoken geven niet zomaar de geest. Sommige weten op vernuftige wijze te ontsnappen. Die arme donderstenen weten echter niet dat Luigi ook een paar nieuwe trucjes achter de hand heeft.
In zo'n vreemd hotel kom je ongetwijfeld obstakels tegen die Luigi niet in zijn uppie kan overwinnen. Schakel in zulke gevallen hulp in van de nieuwste creatie van professor K. Wibus: Gooigi!
Deze slijmerige, groene dubbelganger kan zijn glibberigheid gebruiken om zich door nauwe doorgangen te wurmen, over stekels te lopen, zware objecten op te tillen en allerlei ongemakken te overwinnen.