Gratis demo verkrijgbaar!*
Werk samen met je vrienden om nog sterker te worden in Kirby Star Allies, een kleurrijk platformavontuur exclusief voor de Nintendo Switch! Reis door Dream Land met een team van maximaal vier spelers*** en combineer jullie kopieerkrachten voor spectaculaire speciale aanvallen en zelfs nieuwe krachten!
Er vallen donkere harten uit de hemel en nu is er iets niet in de haak in Dream Land! Wanneer Kirby door een vallend hart wordt geraakt, gebeurt er iets merkwaardigs. Kirby krijgt de gave om liefde te verspreiden en zo onwaarschijnlijke bondgenoten te maken om hem te helpen de vrede in Dream Land te herstellen.
Zoals je van Kirby gewend bent, kun je vijanden opzuigen en weer uitspugen om obstakels en andere vijanden uit de weg te ruimen. Je kunt ook de krachten van sommige vijanden kopiëren, waardoor je ze zelf kunt gebruiken.
Door vriendenharten naar vijanden te gooien kun je drie bondgenoten maken. Als je kopieerkrachten combineert kun je sterke aanvallen uitvoeren, puzzels oplossen of je wapens verbeteren.
Probeer je kopieerkrachten te combineren met verschillende elementen (zoals vuur, water en wind) door ze aan je bondgenoten te lenen of te geven. Als je de krachten Steen en IJs combineert, verander je je vijanden in gladde curlingstenen die je door muren kunt rammen. Als je de krachten Vuur en Zwaard combineert, krijg je het Vlammenzwaard. En ga zo maar door!
Vier spelers kunnen samen spelen, altijd en overal! Maak een bondgenoot in de game met een vriendenhart en geef dan een Joy-Con of Nintendo Switch Pro-controller aan een vriend! Ontdek nieuwe paden door kopieerkrachten te combineren en werk samen om lastige bazen te verslaan.
Door middel van gratis updates* na de release kunnen zelfs favoriete personages uit eerdere delen van de serie vrienden van Kirby worden! Nou ja, Droomvrienden, in ieder geval! Als je de wereld aan het redden bent, is het goed als je wordt geflankeerd door een paar zwaargewichten zoals Koning Dedede, Meta Knight en Bandana-Waddle Dee!
Vorm een groep van onwaarschijnlijke bondgenoten om je ware kracht te ontdekken in Kirby Star Allies, een fantastisch platformavontuur voor tot vier spelers. Exclusief voor de Nintendo Switch.