Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer
Ontdek trainingen die bij jouw levenstijl passen in Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer voor de Nintendo Switch. Kies uit zes verschillende trainers, die volledig ingesproken instructies geven, en kom in beweging terwijl je slagen en ontwijkingen maakt op het ritme van 30 nieuwe instrumentale nummers.
Zin om te beginnen? Pak een paar Joy-Con-controllers en begin vanaf het titelscherm gelijk aan een Quick Workout, zonder door extra menu's te hoeven gaan.
Wil je je eigen fitnessroutine samenstellen? Kies voor je Daily Workout uit drie moeilijkheidsgraden, kies de gebieden waar je aan wilt werken, kies of je standaard of dynamisch wilt rekken en strekken, en kies zelfs de lengte en snelheid van je trainingssessie!
Of wissel de activiteiten af zoals jij dat wilt in de Free Training-stand. De keuze is aan jou hoe intens je je training maakt, of je nu zin hebt om jezelf in het zweet te werken of simpelweg wat rekoefeningen wilt doen.
Je kunt je hart zelfs sneller laten slaan zonder op te staan met de nieuwe Sit Fit Boxing-stand, waarvoor meerdere moeilijkheidsgraden en tijdopties beschikbaar zijn.
Oefen je slagen met Mitt Drills, waarbij je op allerlei manieren uithaalt tegen de bokshandschoenen van de instructeur.