Het lot van het Koninkrijk van Aytolis ligt in de handen van de jonge tweeling Rowan en Lianna. Toevertrouwd met het mysterieuze Shield of Flames moeten de twee een band scheppen tussen de strijders uit het hele Fire Emblem-universum om ontelbare tegenstanders te verslaan en de Chaos Dragon te stoppen.
Vecht op het slagveld tegen vijanden in groten getale met een gamma aan ongelofelijke moves. Laat twee strijders samen vechten om allesvernietigende aanvallen uit te voeren, creëer een kettingreactie van combo’s en verwoest de vestingen van de vijand.
Neem het op tegen een vijandelijke overmacht en bloeddorstige monsters met Marth, Xander, Corrin en andere favoriete Fire Emblem helden in Fire Emblem Warriors voor de Nintendo Switch. Kruip in de huid van een van de befaamde Fire Emblem-personages en laat je vijanden versteld staan van de spectaculaire moves in de stijl van Dynasty Warriors. Geef strategische bevelen in het midden van de strijd terwijl je hopen vijandelijke troepen van je afweert met prachtige aanvallen.
Volg het verhaal van Rowan en Lianna en beleef klassieke Fire Emblem-elementen die jouw manier van spelen beïnvloeden. Beleef in je eentje historische momenten van de Fire Emblem-serie opnieuw, of geef een Joy-Con aan een vriend om samen de lokale multiplayerstand te spelen.
Vecht waar je wil en wanneer je wil met je favoriete Fire Emblem-helden tegen ontelbare vijanden in Fire Emblem Warriors voor de Nintendo Switch.
Kom meer te weten over de Fire Emblem-serie in onze Fire Emblem-site of bezoek onze Fire Emblem-pagina op Facebook!