Inbegrepen spellen
Tomb Raider: The Last Revelation – Lara Croft ontdekt de verloren tombe van de Egyptische god Seth, waarbij ze hem onbewust tot leven wekt en een oude profetie vervult die de mensheid het duister in werpt.
Tomb Raider: Chronicles – Na de gebeurtenissen van The Last Revelation ligt Lara Croft begraven in een Egyptische tombe en wordt ze verondersteld te zijn gestorven. Bij de herdenkingsdienst halen haar dierbaren geheimen op uit haar verleden.
Tomb Raider: The Angel of Darkness – Lara wordt verdacht van moord en is op de vlucht, maar dan stuit ze op een duister complot dat draait om alchemistische experimenten en een zoektocht naar oude artefacten.