Super Jagger Bomb 2: Go East
Maak je klaar voor explosieve platformactie in arcade-stijl terwijl de cape dragende bommenverzamelende superheld terugkeert in Super Jagger Bomb 2: Go East! Deze keer zijn er bommen geplaatst bij bezienswaardigheden en monumenten over de hele wereld, van Europa en India tot China en Mongolië, en het is aan 'Super Jagger' om deze internationale schatten te redden van vernietiging.