Stardew Valley
Zal het je lukken om van deze overwoekerde velden jouw thuis te maken? Kun jij brood op de plank brengen door gewassen te telen? Makkelijk wordt het in ieder geval niet. Toen de Joja Corporation de stad in trok, zijn de oude en vertrouwde levenswijzen radicaal veranderd. Het gemeentecentrum dat ooit het meest bruisende punt van de stad was, is nu een puinhoop. Maar toch heeft de vallei veel voor je in petto.