Maak je klaar voor eindeloos plezier in Stacky Dash! Swipe om tegels te verzamelen, bouw paden en ren door kleurrijke levels vol verrassingen. Ontwijk de schietende kanonnen en scheer door portalen terwijl je elk uitdagend level verovert!