Skyline Bowling
Skyline Bowling draait niet alleen om het gooien van de bal; het gaat ook om het juiste materiaal en slimme strategieën! Verbeter je vaardigheden met speciale uitrusting zoals handschoenen die je bal extra effect geven of schoenen die ‘m sneller laten rollen. Kies uit verschillende bowlingballen en verdien ervaring om nieuwe toernooien en fantastische bowlingbanen met leuke verrassingen vrij te spelen! Verzamel vaardigheden om nog meer strikes te gooien. Ben jij klaar om de top te bereiken?