JIGSAW CHRONICLES: Haunting Tales
Jigsaw Chronicles: Haunted Tales neemt je mee op een reis rond de wereld, waar puzzels griezelige folklore en spookachtige legendes van vier verschillende continenten onthullen. Met 20 unieke afbeeldingen en zorgvuldig geschreven verhalen introduceert dit spel je in de mysterieuze en bovennatuurlijke verhalen die culturen door de geschiedenis heen hebben gevormd.
Jigsaw Chronicles: Haunted Tales biedt een boeiende mix van puzzeloplossing en verhalen vertellen, perfect voor iedereen die houdt van folklore en een vleugje bovennatuurlijk. Kun jij de mysteries ontdekken die verborgen zijn in deze spookachtige legendes?