Hello Kitty Island Adventure
Verken een open wereld, ontmoet Hello Kitty and Friends, los eeuwenoude puzzels op, bereid verrukkelijke gerechten, pas je avatar en je huisjes aan, en nog veel meer.
Duik in het spel met de Luxe-editie! Die bevat: Hello Kitty Island Adventure, het basisspel en drie Luxe-bundels voor een supertoffe start en spectaculaire voorwerpen uit het Goede oude tijd-evenement.