Weer een dagje werken
Beklim de carrièreladder om uiteindelijk de nieuwe directeur te worden van het bedrijf van je vader in Good Job! voor de Nintendo Switch! Probeer samen met een vriend het familiebedrijf over te nemen door de meest bizarre kantoorklusjes te klaren, zoals het aanleggen van een zen-tuin of het bezorgen van glibberblokken.
Begin je carrière op de begane grond en werk jezelf helemaal op naar de bovenste verdieping door op elke afdeling je beste beentje voor te zetten en te laten zien dat jij in de wieg bent gelegd om een bedrijf te runnen! Zo moet je er bijvoorbeeld voor zorgen dat op de afdeling logistiek alles op rolletjes loopt, of de plantjes in de recreatieruimte water geven. Als je voldoende ervaring opdoet, pronkt jouw foto in een mum van tijd bovenaan het organogram.
Analyseer welke aanpak het beste is. Ga je voorzichtig of juist grof te werk? Als je het niet eens bent met de uitkomst van je functioneringsgesprek, kun je altijd nog een poging wagen.
Sommige opdrachten kun je het beste samen voltooien! Geef een Joy-Con* aan een collega en laat hem of haar je helpen de top van het bedrijf te bereiken. Vele handen maken immers licht werk! Probeer elkaar echter niet voor de voeten te lopen!