Op haar 25e zit Florence Yeoh een beetje vast. Haar leven is een eindeloze sleur van werk, slaap en tijdverspilling op sociale media. Op een dag ontmoet ze Krish, een cellist die haar wereldbeeld compleet verandert. Geniet van elke tel in de relatie tussen Florence en Krish via een serie afgestemde spelepisoden, waarin je afwisselend flirt en ruziemaakt, en naar elkaar toe en weer uit elkaar groeit. Florence is intiem, rauw en persoonlijk, geïnspireerd door grafische romans en webstrips die uit het leven zijn gegrepen.