Gevarieerde groep van 18 vechters
Speel tegen legendarische meesters en favorieten van fans zoals Ryu, Chun-Li, Luke, Jamie, Kimberly en meer in deze nieuwste editie waarin elk personage prachtig opnieuw is ontworpen en geweldige filmachtige specials heeft.
Ontdek de betekenis van kracht in World Tour, een meeslepend speltype met een verhaal voor één speler. Verken Metro City en ver daarbuiten met je avatar. Maak kennis met meesters die je onder hun hoede nemen en je hun stijl en technieken leren.
De Battle Hub vertegenwoordigt een belangrijk speltype van Street Fighter 6 waarin spelers zich kunnen verzamelen, communiceren en samen sterker worden. Gebruik de avatar die je maakt in World Tour om de spelkasten in de Battle Hub-ruimte te bekijken en tegen andere spelers te spelen, of ga naar de Game Center om te genieten van een aantal van Capcoms klassieke arcadegames.