Nintendo Switch 2 Welcome Tour
Heb je er weleens bij stilgestaan dat spelsystemen vol zitten met interessante technologie en slimme ontwerpen?
Nintendo Switch 2 Welcome Tour is een soort interactieve tentoonstelling die je een kijkje geeft op de functies en technologie achter de games. Je kunt kijken, aanraken en voelen tijdens verschillende presentaties!
Ontdek allerlei weetjes over het systeem. Verken basisfuncties, zoals de magnetische verbinding die de Joy-Con 2-controllers stevig aan het systeem vast laat zitten, en geavanceerde technische details die je anders misschien niet waren opgevallen.
Dwaal door de tentoonstellingsruimtes, die op een enorme Nintendo Switch 2 lijken. Ontdek verborgen feiten, doe quizen en geniet van speelse minigames en techdemo's.
Nintendo Switch 2 Welcome Tour zit bomvol geheimen en feitjes om met anderen te delen.