ELDEN RING is een bekroonde actie-RPG die wereldwijd meer dan 28 miljoen keer is verkocht, die zich afspeelt in een authentieke duistere fantasiewereld. Verken gevaarlijke kerkers en ga de strijd aan in epische eindbaasgevechten. ELDEN RING Tarnished Edition op de Nintendo Switch 2 bevat de basisgame, de SHADOW OF THE ERDTREE-uitbreiding, en nieuwe wapens, uitrusting voor Torrent, en meer.