Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
Voor het eerst kunnen Nintendo-spelers in de schoenen van V stappen, een huurling die zich heeft voorgenomen om een legendarische cyberpunk te worden in Night City. Met de krachtige processorsnelheid en grafische capaciteiten van de Nintendo Switch 2, voelen alle neonverlichte straten en vuurgevechten realistischer aan dan ooit tevoren. In deze editie kunnen spelers van de volledige Cyberpunk 2077-ervaring genieten, inclusief de basisgame en de alom geprezen Phantom Liberty-uitbreiding.