Je epische avontuur is nog mooier op de Nintendo Switch 2
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition is alleen speelbaar op de Nintendo Switch 2. Als je The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom al bezit voor de Nintendo Switch, kun je het upgradepack kopen om de Nintendo Switch 2 Edition te spelen.
In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild kies je je eigen pad door de prachtige landschappen van Hyrule en de mysterieuze eilanden hoog daarboven. Zal het je lukken om de duistere machten die het koninkrijk bedreigen, terug te dringen met Links nieuwe krachten?
Verken het land, de hemel en de diepten van Hyrule als nooit tevoren op de Nintendo Switch 2.
Met een hogere resolutie, verbeterde framerates en HDR-ondersteuning heeft de uitgestrekte wereld van Hyrule er nog nooit zo mooi uitgezien.
Met twee opslagbestanden kun je je avontuur compleet opnieuw beginnen of je huidige avontuur voortzetten met je bestaande gegevens.
Gegevens die zijn opgeslagen in het extra opslagbestand van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition kunnen niet worden overgedragen naar The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom op de Nintendo Switch.
Vind je weg met behulp van gesproken navigatieaanwijzingen en weetjes van personages als prinses Zelda, deel bouwtekeningen van je Ultrahand-creaties met andere spelers, en meer.