Je epische avontuur is nog mooier op de Nintendo Switch 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nintendo Switch 2 Edition is alleen speelbaar op de Nintendo Switch 2. Als je The Legend of Zelda: Breath of the Wild al bezit voor de Nintendo Switch, kun je het upgradepack kopen om de Nintendo Switch 2 Edition te spelen.
Geen koninkrijk. Geen herinneringen. Na honderd jaar slapen wordt Link wakker in een wereld die hij zich niet kan herinneren. De legendarische held moet een uitgestrekt land vol gevaren verkennen en achterhalen wat er zich heeft afgespeeld, voordat Hyrule voorgoed ten onder gaat.
Met een hogere resolutie, verbeterde framerates en HDR-ondersteuning heeft de uitgestrekte wereld van Hyrule er nog nooit zo mooi uitgezien.
Met twee opslagbestanden kun je je avontuur compleet opnieuw beginnen of je huidige avontuur voortzetten met je bestaande gegevens.
Vind je weg met behulp van gesproken navigatieaanwijzingen en weetjes van prinses Zelda, plus aanvullende functies om je te ondersteunen tijdens je reizen door Hyrule.