Je kunt de Moon Rabbit Crew-update nu installeren!
Je kunt nu een gratis update** installeren, waarmee de Moon Rabbit Crew-versie aan het beginscherm wordt toegevoegd! Deze extra content bevat nieuwe missies, nieuwe gebieden om te verkennen, nieuwe Yo-kai om bevriend mee te raken en nieuwe Big Boss Yo-kai!
Stel je eigen Blasters-team samen met meer dan 400 populaire Yo-kai, zoals Jibanyan, Komasan en enkele gloednieuwe toevoegingen, en neem deel aan spectaculaire gevechten in YO-KAI WATCH BLASTERS: Red Cat Corps en YO-KAI WATCH BLASTERS: White Dog Squad voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Kwaadaardige Yo-kai roepen Terror Time op en gigantische Big Bosses veroorzaken chaos. Het is jouw taak om samen met je Yo-kai de zwakken en onschuldigen te beschermen. Maak je team sterker, rekruteer nieuwe bondgenoten en voorkom dat de wereld wordt verslonden door de chaos!
Verander je team in een ware vechtmachine vanuit je eigen hoofdkwartier, het Blasters House. Maak je team sterker en rust je teamleden uit met de juiste spullen voor de komende missies. Er zijn meer dan 400 Yo-kai om bevriend mee te raken, dus aan strategieën geen gebrek!
Vorm een team van vier Yo-kai, elke met eigen unieke vaardigheden, en neem vijanden te grazen in realtime vechtpartijen. Je hebt basisaanvallen, speciale technieken en krachtige Soultimate Moves tot je beschikking, dus het is geweldig om tegen de slechteriken te vechten!
Ga je niet graag in je eentje op avontuur? Speel lokaal* of online** met maximaal drie andere spelers door het hele verhaal! Combineer jullie vaardigheden om het ultieme Yo-kai-vechtersteam te creëren en ruil met andere Blasters om je eigen selectie Yo-kai aan te vullen.